Saturday, December 25, 2010

Our Hobby~


Sunset At Padang Kemunting, Melaka
Bangunan Sultan Abdul Samad At Kuala Lumpur

Petronas Twin Towers at Kuala Lumpur
Feringgi Beach At Pulau Pinang
Paddy Field at Sanglang, Kedah

Kami jugak merupakan pencinta alam dan suke mengambil gambar-gambar panorama. Memang ramai yg meminati kamera DSLR, tetapi adakah mereka meminati mengambil gambar untuk membuat duit dengan mengambil job-job perkahwinan atau sebagainya. Saya lebih cenderung mengambil gambar untuk diri saya sendiri dan semata-mata untuk kepuasan diri saya sendiri. Ramai yg mempersoalkan, kenapa kamu tidak buat duit dengan kamera yang beribu-ribu tu??...jawapannya adalah ringkas sahaja..."saya xsuke buat benda yang saya xsuke.."

0 comments:

Post a Comment

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design