Monday, March 28, 2011

Realiti Kehidupan Manusia

Pernahkah anda ditarbiahkan oleh rakan,sahabat dan org paling hampir dengan anda mengenai DUIT??...''Duit bukan segala-galanya..yg penting kasih sayang,kejujuran dan keihlasan...'. Tidak dinafikan Kasih Sayang,Kejujuran dan Keihklasan adalah tonggak utama dalam kehidupan,TETAPI harus diingat bahawa penyokong kepada tongggak-tonggak tersebut adalah datangya dari sumber kewangan. Jika KFC,MCD,PIZZA boleh dibayar dengan tonggak-tonggak tersebut,maka tidak majulah kehidupan insan di atas muka bumi ini. Moral of the story,marilah kita mencari rezeki yg halal dan hidup aman di dunia dan akhirat=)
BERINGATLAH bahawa mereka yg melontarkan ''Duit bukan segala-galanya..yg penting kasih sayang,kejujuran dan keihlasan...' adalah mereka hanya berkata dibibir sahaja,sedangkan hati mengiakan bahawa "MONEY IS IMPORTANT IN OUR LIFE"

0 comments:

Post a Comment

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design